Jak vznikl logomanuál k MS 2021?

16. 5. 2019

Les. Tlukot srdce. Mapa. Vzdálené výkřiky diváků. Soustředění na 100 %. Hledání ideálního postupu. Zúročení několikaletých příprav je tak blízko. Bod po bodu blíže a blíže nevyhnutelnému. Les se rozevírá. Diváci podél doběhu burácejí, celá aréna se zvedá a sleduje poslední metry k cíli. Všechno se odehrává v podstatě ve slow motion, konec je na dosah. Každá vteřina se počítá. Poslední zbytky sil musejí ven. Boom…

Představa emocionálního vypětí od nervozity po extatickou radost z úspěchu, to vše se objevila jako potencionální inspirace pro vznik brandu na WOC 2021. Zásadním momentem se stává fakt, že se jedná o lesní mistrovství, relativně mladý koncept, kdy jsou vyřazeny sprintové a městské disciplíny a celý sport se vrací ke kořenům. Doslova. Do hlubin lesů, délek, které berou dech a převýšení, které se nezdá reálné. Faktor štěstí je téměř na 0 a přednost dostává vytrvalost a průbojnost. Vše nahrává také tomu, aby toto mistrovství stanovilo nový ekologický standard pro pořádání závodů v OB. Návrat ke kořenům snoubený s nejnovějšími technologiemi, které napomáhají v každém úseku práce pořadatelů, ale také na každém kroku závodníků. Ať už ve vizuálu najdete tlukot srdce, GPS tracking anebo horizont lesa, vše je kombinováno do jediné linky, která se objeví z dálky až se dostane do svého cíle: custom typografie pro WOC.

Petr Hostaš